Βάσει της αρχής αύξηση της θερμοκρασίας ευνοεί την
ενδόθερμη ενώ μείωση της θερμοκρασίας την εξώθερμη αντίδραση.Στην παρακάτω
προσομοίωση σας δίνεται η αντίδραση διάσπασης του τετροξειδίου του αζώτου σε
διοξείδιο του αζώτου χωρίς να διευκρινίζεται αν η αντίδραση είναι ενδόθερμη ή
εξλωθερμη. Πατάμε το κουμπί που λέει αύξηση (increase) της θερμοκρασίας και παρατηρούμε ότι παράγεται μεγαλύτερη
ποσότητητα διοξειδίου του αζώτου. Συνεπώς η αντίδραση είναι ενδόθερμη.Αν τώρα
μειώσουμε τη θερμοκρασία πατώντας decrease η ισορροπία θα Μετατοπιστεί αριστερά, δηλαδή προς τη μεριά
της εξώθερμης όπου παράγεται μεγαλύτερη ποσότητα τετροξειδίου του αζώτου.
ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΗΜΙΚΟ ΑΘΗΝΑ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ. Τους μαθητές μας πρέπει να τους αγαπάμε και να τους προσέχουμε. Τότε μόνο βλέπουμε ότι μεταμορφώνονται και ως μαθητές και ως άνθρωποι.Πέρα λοιπόν από τη διδασκαλία οφείλουμε να είμαστε καλοί παιδαγωγοί, να βλέπουμε, δηλαδή, μέσα από την ψυχή των μαθητών μας τη δική μας ψυχή.Κάθε φορά που χαμογελώ στους μαθητές μου, μου χαμογελούν και αυτοί,κάθε φορά που τους επαινώ,με επαινούν...και ο κόσμος γίνεται καλύτερος...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου